Blog

Doel en boodschap van de campagne helder? Dan is het tijd om een creative te maken die resultaat oplevert. Hoe? Je leest het hier.
Een sterke visual pakt de aandacht. Een goede advertentietekst moet deze aandacht waardevol maken voor jouw doelgroep. Hoe doe je dit?
Social advertenties moeten aansluiten bij de oriëntatiefase van jouw doelgroep. Wij leggen je met praktijkvoorbeelden uit hoe je dit nailed.
In 2025 is optimaliseren voor AI-zoekmachines een must — niet alleen om zichtbaar te blijven, maar om relevant te blijven in het digitale landschap. Wij leggen uit hoe!
Jouw Meta campagnes presteren goed totdat je de budgetten verhoogd. Herkenbaar? Wij leggen je uit hoe dit komt en wat je moet doen om wél op te kunnen schalen.
Meta is in 2025 nog steeds één van de meest effectieve marketingkanalen. Maar hoe benut je dit optimaal? Wij leggen het uit!
Google stimuleert adverteerders om brede zoekwoorden te gebruiken. Dat is echter niet altijd verstandig. Wij leggen je graag uit in welke situaties je dit wel of niet moet toepassen.
De keuze voor de juiste campagnestructuur bepaalt in grote mate jouw succes met Google Ads. Maar hoe maak je de juiste keuze?
Google Ads biedstrategieën kunnen jouw campagnes maken of breken. Hoe maak je optimaal gebruik van automatisering?
Je hebt data nodig om de juiste keuzes te maken. Maar in hoeverre kun je Google Ads data vertrouwen?
Performance Max, biedstrategieën, brede zoekwoorden en meer. Welke van de nieuwste ontwikkelingen moet je wel (of juist niet) toepassen voor jouw merk?
Ontwikkelingen binnen digital marketing volgen elkaar doorgaans in rap tempo op. Wat staat jou als marketeer of ondernemer dit jaar te wachten? Wij zetten de trends op een rijtje zodat jij de concurrentie een stap voor kunt blijven!
In 2025 worden de regels rondom website toegankelijkheid een stuk strenger. Dit betekent dat bedrijven en webdesigners hun verantwoordelijkheid moeten nemen om inclusieve digitale ervaringen te creëren.
Wat is het verschil tussen 301 en 302 redirects en hoe zet je deze correct in?
TikTok wordt steeds vaker gebruikt als zoekmachine. Hoe zorg jij voor vindbaarheid in TikTok?
Conversie optimaliseren van je product detail pagina door o.a. het inzetten van sociaal bewijs, creëren van urgentie en het aanpakken van bezwaren.
Facebook kunnen nu kiezen voor 'minder gepersonaliseerde advertenties'. Ontdek de gevolgen voor jouw campagnes en welke impact dit heeft op de performance.
Verbeteren van weergave van productdetails en sterwaarderingen tot evenementen en veelgestelde vragen middels Structured Data.
Het waardepropositie canvas vormt de basis voor jouw marketing en communicatie. Maar hoe maak je een sterke waardepropositie?
Een WordPress-website veilig houden vraagt om een combinatie van goede plugins, betrouwbare hosting, en regelmatige updates en beveiligingsmaatregelen.
Niet elke campagne heeft een conversiedoelstelling. Soms wil je de doelgroep informeren of inspireren. Hoe meet je of jouw campagnes impact maken en hoe gebruik je dit bij optimalisaties?
Bij het optimaliseren van SEO wordt het crawl budget vaak over het hoofd gezien. Begrijpen wat dit is en hoe het werkt is belangrijk om goed geïndexeerd te kunnen worden.
Caching is een krachtige techniek om de prestaties van websites en applicaties te verbeteren. Lees hier verder over de verschillende technieken.
Wat is een CDN precies en hoe verbetert het de snelheid en SEO-prestaties van je website?
De SEO termen die je echt moet kennen.
Je wil natuurlijk dat je nieuwe pagina’s zo snel als mogelijk in de zoekresultaten naar voren komen. Hoelang dit duurt is van meerdere factoren afhankelijk.
Er zijn verschillende methoden om indexering te voorkomen, elk met zijn eigen voor- en nadelen.
Hoe zorg je ervoor dat je afbeeldingen goed gevonden worden in Google en bijdragen aan je pagina's?
Waarom zou je niet enkel focus op performance marketing moeten hebben ...
Leer eenvoudige technieken om een WordPress website sneller te maken zodat het beter presteert ...
Hoe meet je de offline impact van jouw online campagnes en waarom is het belangrijk? ...
Wat zijn Performance Max-campagnes, wanneer zijn ze handig om te gebruiken en wanneer niet? ...
Wat is de invloed van AI op de toekomst van webdesign en hoe maakt Kersvers nu al regelmatig gebruik van verschillende AI-technieken?
Google en Meta claimen jouw doelgroep beter in kaart te hebben dan jijzelf, maar is dat wel zo?