Social Advertising

"Social Media is tweerichtingsverkeer, in een wereld van eenrinchtings verkeer.."

De brug tussen Branding en Performance.

Verzend je boodschap via display en video kanalen, of geef gehoor aan de vraag via Google. Social Media vormt de verbindende brug tussen beiden en laat je als geen ander medium type de interactie aangaan met je doelgroep.

Specifieke en gerichte targeting

Targeting mogelijkheden op basis van demografie, interesses, life-events, remarketing en aankoopgedrag.

Geschikt voor Branding en Performance

Bouwen aan je merk, meer leads of meer aankopen? Alles is mogelijk door de verschillende advertentieformats en kanalen.

Kosten effciënte kanaal inzet

Afhankelijk van de doelstellingen maken we een keuze voor de meest geschikte kanalen zodat jij het meeste uit jouw marketing budget haalt.

Social Media Advertising is een cruciale schakel in de hedendaagse marketing mix

Met Social Media Advertising benutten we de eigenschappen van een effectief push marketing kanaal. Op kanalen als Facebook, Instagram, LinkedIn en YouTube kunnen we een potentieel geïnteresseerde doelgroep bereiken zonder dat zij op dat moment actief op zoek zijn. Dit noemen we een latente behoefte: de wens is er, maar er wordt pas op actie overgegaan na een externe trigger (de advertentie).

Demografie & Interesses

Target specifiek op een tal van categorieën.

Look-a-Likes

Gebruikers bereiken die lijken op het huidige klantenbestand.

Remarketing

Website bezoekers opnieuw bereiken met een specifieke advertentie.

Kanalen die wij veel inzetten

Met eervolle vermelding van Snapchat, Twitter, Pinterest en TikTok lichten we de onderstaande veel gebruikte kanalen graag even toe.

Facebook

Facebook is nog steeds het allergrootste Social Media kanaal. Facebook telt in Nederland 10,8 miljoen gebruikers waarvan er dagelijks 7,6 miljoen actief zijn. Jouw doelgroep is hier ook zeker aanwezig en Facebook leent zich perfect als marketing tool.

Instagram

Instagram is een groeiend platform en telt op dit moment 2,7 miljoen dagelijkse gebruikers in Nederland. Instagram biedt andere advertentie formats als Facebook en is daarom een meer visueel kanaal. Het is het populairste kanaal onder jongeren en kan daarom een goede toevoeging zijn aan jouw online strategie.

YouTube

YouTube is ook een groeiend platform en kent 2,4 miljoen dagelijkse gebruikers. Het scoort goed onder jongeren en wordt ook vaak gebruikt als zoekmachine. Binnen YouTube zijn er veel targeting mogelijkheden en advertentieformaten. Zo kunnen we targeten op specifieke kanalen, video’s en doelgroepen.

LinkedIn

LinkedIn is hét zakelijke platform. Het kent 610.000 dagelijkse gebruikers en is een perfect kanaal om de zakelijke doelgroep te bereiken. Het kent hele andere targeting mogelijkheden als Facebook en Instagram. Het is mogelijk om te targeten op functies, branches, ervaringen en opleidingen.

Lanceer je Succes!


Laat je gegevens achter!Je hoort binnen 24 uur van ons.