Online Strategie
“Campagne voeren zonder strategie is als schieten met hagel.”
Formuleer een helder plan
Behoefte aan een heldere strategie, waaraan je de juiste inzet van digitale marketing kanalen kunt ophangen? Wil je graag dat wij dit voor je uiteenzetten of kom je juist liever samen tot inzicht? De digitale strategen van Kersvers Digital hebben de kennis en ervaring om je hiermee van dienst te zijn.

Strategisch Plan
Een kant en klaar plan. Een helder document met daarin je campagne strategie én tactische invulling concreet uiteen gezet.

Strategie Sessie
Aan de hand van de door jouw geleverde input en opgegeven doelstelling(en) organiseren we een gezamenlijke sessie. Hierin komen we via een beproefd stappenplan in onderling overleg tot de juiste en gewenste campagnestrategie en -opzet.

Workshop Strategie
Ideaal voor (marketing)teams die de inzichten en tools willen verkrijgen om vervolgens zelf, intern, tot het opstellen van een strategisch digital marketingplan willen komen.
Neem contact op
Wil je weten wat wij voor jou kunnen betekenen? Vul het contactformulier in en wij nemen zo snel mogelijk contact op.
Contact informatie
Stuur ons een bericht per mail, begin een goed gesprek over de telefoon of kom gewoon langs en ga met ons om tafel!
- 085 1 302 378
- [email protected]
- Randstad 22 13 1316 BN Almere
Randstad 22 13 1316 BN Almere
Strategie volgens het 'See-Think-Do-Care' model
Het vormgeven van de juiste strategie en de keuze voor de hier best bij passende digitale marketingkanalen doen we aan de hand van het zogeheten ‘See, Think, Do, Care’ model van Google. Dit model gaat uit van de verschillende fases van bewustwording bij je klant ten opzichte van jouw merk/product en de customer journey die zij afleggen.
SEE
Bekendheid creëren
Naamsbekendheid opbouwen
In de ‘See’ fase is de potentiële klant nog niet (voldoende) bewust van je merk of product. Je genereert zoveel mogelijk bereik en creëert bekendheid onder je beoogde doelgroep.
- Je wordt top of mind met je merk en/of product.
THINK
Informeren bij oriëntatie
Merkvoorkeur Creëren
De ‘Think’ fase herbergt mensen uit je doelgroep die bekend zijn met je merk, product of dienst en open staan voor nadere betrokkenheid.
- Je vestigt het imago en creëert de merkvoorkeur door het inkleden van de merkassociatie.
- Je verschaft (product-) informatie, beantwoord vragen, nodigt uit tot reacties en werft volgers.
DO
Klaar voor actie
Converteren
Mensen in de ‘Do’ fase hebben een wens of probleem en zijn bewust op zoek naar een merk, product of dienst voor het vinden van een oplossing of het vervullen van een behoefte. De directe conversie van potential naar klant is in deze fase het meest waarschijnlijk.
- Je realiseert je verkoop door goed vindbaar en duidelijk aanwezig te zijn voor de klant zodra hij tot aankoop over wilt gaan.
- Je doet de aanbieding zoveel mogelijk op maat, indien nodig concurrerend en houdt het bestelproces zo helder en eenvoudig mogelijk.
CARE
Behouden van klanten
Loyaliteit bewerkstelligen
In de ‘Care’ fase communiceer je met je klanten. Je houdt ze betrokken bij de laatste ontwikkelingen rondom je merk en producten. Jouw doel is een hoge mate van klanttevredenheid, merk- en productloyaliteit, het verhogen van de orderwaarde, het maximaliseren van de totale waarde van de klant en het creëren van positieve merkambassadeurs.
- Je bekommert je om hun tevredenheid met de aankoop en doet ze op maat gemaakte aanbiedingen.
- Je beloont ze voor herhalingsaankopen, additionele aankopen en doorverwijzingen.
Video Uitleg?


