Inzage in website bezoekers gedrag en campagneresultaten als nooit tevoren.
Digital analytics vormt de basis van alle marketing activiteiten en is zodoende onmisbaar. Wij helpen jou om alle relevante data te verzamelen en duidelijk te visualiseren in heldere, custom dashboards. Voor jouw eigen gebruik of om intern te delen binnen de organisatie. Met de juiste data maken we de goede keuzes binnen de digitale strategie en zetten we het marketing budget zo efficiënt mogelijk in.


Meten is weten
Data is het belangrijkste ingrediënt voor een optimale marketingmix. Wij verzorgen de volledige implementatie van Google Tag Manager en Google Analytics zodat de impact van on- en offline marketing activiteiten helder wordt.

Heldere rapportages
Het verzamelen van ruwe data is één. Zorgen dat deze data zodanig wordt gevisualiseerd om als uitgangspunt voor commerciële beslissingen te dienen is twee. Onze Google Data Studio dashboards zijn real-time, duidelijk en volledig in te richten naar jouw wensen.
Een greep uit onze Analytics oplossingen
Onze kennis en dienstverlening is allround. Hieronder vind je enkele prominente oplossingen voor ons datamanagement ter ondersteuning van online campagnes en e-commerce.
Qualifier

De werkelijke ROI uit Lead generatie
Bij lead generatie draait het om het in contact komen met potentiële klanten. Wij stoppen niet bij het rapporteren van het aantal gerealiseerde leads, maar maken ook de daaruit voortvloeiende ROI inzichtelijk.
Dankzij de Cherrypicker – onze eigen tool – weet je niet alleen hoeveel leads een campagne heeft opgeleverd, maar ook hoeveel van deze leads klant zijn geworden en hoeveel de campagne heeft opgebracht.
Inzicht in leadkwaliteit
Sales per lead
Zuivere toewijzing per campagne
Tracking

Inzicht in telefonische conversies
Kom je met veel van jou klanten telefonisch in contact? Grote kans dat zij dit telefoonnummer op jouw website hebben gevonden. Het is daarom mega interessant om te weten welke kanalen, campagnes of zelfs welke zoektermen tot een telefoontje hebben geleid.
Dankzij call tracking weet jij straks exact welke marketing activiteiten telefonische leads opleveren. Onmisbaar bij iedere data-driven marketing strategie.
Â
Betere waardering van campagnes
Effectievere optimalisaties
Meer leads
e-Commerce

Verkoopdata & winkelgedrag
Enhanced E-commerce gaat verder dan de standaard e-commerce rapportage in Google Analytics. Met deze functionaliteiten importeren we niet alleen omzetgegevens, maar krijgen we ook inzicht in het winkelgedrag van bezoekers.
Zo zien we onder andere hoeveel gebruikers een detail-pagina bekijken en welke gebruikers afhaken bij de betaalstap. Deze inzichten dienen als basis om het betaalproces te perfectioneren en het maximale rendement uit jouw bezoekers te halen.
Winkelgedrag Analyse
Checkout Funnel Rapportage
Gedetailleerde product prestaties
Profiling

Zakelijke prospects identificeren.
Niet iedere bezoeker neemt daadwerkelijk contact op. Soms heeft iemand net niet de juiste informatie kunnen vinden of is er een duwtje in de rug nodig. Met lead profiling identificeren we zakelijke website bezoekers en kun je exact zien welke pagina’s de prospect die je vorige week sprak heeft bekeken.
Lead Profiling is de ideale tool voor ieder bedrijf met een zakelijke doelgroep om geïnteresseerde bezoekers op een pro-actieve manier te benaderen.