Call Tracking
Welke marketing acties leveren telefonische conversies op?
De waarde van Call tracking
Niet ieder telefoontje levert een potentiële klant op. Om die reden is het ook waardevol om te weten welke media uiteindelijk kwalitatieve leads en echte klanten opleveren. Het is daarom mogelijk om inkomende telefonie te beoordelen op kwaliteit d.m.v. een beoordelingsmenu. Dit menu wordt na afloop van het gesprek afgespeeld. Met de toetsen van je telefoon kan je actief het gesprek beoordelen. Kortom: dankzij Call Tracking weten we exact hoeveel personen er contact opnemen als gevolg van specifieke off- en online campagnes. Bij Kersvers Digital weten wij de verzamelde informatie op de juiste manier in te zetten om jouw marketing budget zo effectief mogelijk in te zetten. Bij veel van onze opdrachtgevers is Call Tracking een onmisbare aanvulling op Google Ads en Social Media campagnes.
Neem contact op
Wil je weten wat wij voor jou kunnen betekenen? Vul het contactformulier in en wij nemen zo snel mogelijk contact op.
Contact informatie
Stuur ons een bericht per mail, begin een goed gesprek over de telefoon of kom gewoon langs en ga met ons om tafel!
- 085 1 302 378
- [email protected]
- Randstad 22 13 1316 BN Almere
Randstad 22 13 1316 BN Almere

Wat Call tracking voor jou inzichtelijk maakt
Resultaten
Welke on- en offline kanalen voor de conversie hebben gezorgd.
Zoekgedrag
Welke zoekwoorden tot een telefonische conversie hebben geleid.
Absolute waarde
Welke kanalen de meeste kwalitatieve leads op leveren.
Relatieve waarde
Welke kanalen de meeste kwalitatieve leads op leveren.