Partners

"Waarom moeilijk doen, als het samen kan."

Samenwerking leidt tot nieuwe mogelijkheden.

Kersvers Digital werkt samen met een netwerk van kundige en professionele partners. Daarmee kunnen we jou als klant full service en full funnel bedienen. Wij stellen ze hieronder nader aan je voor.

Onze vaste partners:

RTV Utrecht Reclame exploiteert de reclamezendtijd van de publieke regionale omroep RTV Utrecht. RTV Utrecht Reclame biedt je de mogelijkheid om te adverteren op een uniek regionaal platform via twee radiozenders, twee TV zenders en een online platform.
“Utrecht Reclame biedt je betaalbaar groot bereik en helpt onze klanten aan een hoge mate van naamsbekendheid in de regio.”

Met een TV kanaal, een radiozender en diverse online kanalen biedt Flevoland Reclame ondernemers de mogelijkheid om crossmediale naamsbekendheid op te bouwen onder een breed publiek.

“Voor de perfecte combinatie van offline en online campagnes in de provincie kijken wij niet verder dan Flevoland Reclame.”

Acretia Media & Creatie is een fullservice reclamebureau en helpt ondernemingen op ambachtelijke wijze met de creatie en productie van traditionele én nieuwe media. 

“Acretia is onze partner voor offline campagnes én de productie van marketing materiaal. Samen zorgen we voor een uitgekiende campagne opzet van offline en online kanalen, voor klanten die het complete marketingveld willen bespelen!”

Chapel Media produceert en realiseert professionele tv programma’s, documentaires, bedrijfsfilms, tv- en radiocommercials. Naast hun succesvolle werk voor landelijke merken en tv zenders blijven zij hun roots trouw en bedienen ze nog altijd het MKB op maat.

“Onze relatie met Chapel Media gaat ver terug en ze blijven ons immer verbazen met oneindige flexibiliteit, een hoge mate van kwaliteit en laagdrempelige tarieven.”

Studelta verbindt afgestudeerden (‘pioniers’) met maatschappelijk betrokken organisaties in de sectoren Zorg, Overheid, Onderwijs, en bij Woning-corporaties, die verandering en een frisse wind niet schuwen. Daarbij zorgt Studelta voor begeleiding en faciliteert het een jaar lang de zelfontwikkeling van de recruits, middels maandelijkse terugkom sessies, presentaties en workshops. 

“Studelta en Kersvers brengen samen een unieke propositie op de markt. Hoog opgeleide starters met een stevige basis in digital marketing. Een jaar lang begeleid in zowel hun ontwikkeling (Studelta) als in hun concrete online marketing activiteiten (Kersvers). Iets voor jouw organisatie? Neem dan contact met ons op!”

Watermelon helpt bedrijven om hun klantenservice en sales processen te verbeteren, versnellen of vernieuwen. Daarvoor staat het klantenservice-teams bij met de inzet van Chatbots en helpdesksoftware. Het doel is een betere ervaring voor klanten, zonder wachttijden.

“Het eenvoudig op te zetten en in te richten chatbotsysteem heeft reeds voor diverse van onze klanten uitkomst geboden.”

AdCalls biedt al 6 jaar lang oplossingen voor inzage in telefonisch verkeer voortkomende uit campagnes. Hierdoor wordt de waarde van je promotie werkelijk zichtbaar, en kan er op basis van feitelijke data worden bijgestuurd op advertentieniveau.

“AdCalls is voor ons een onmisbare tool, bij elke campagne die telefonisch contact kan opleveren voor onze klanten.”

Snoobi Smart Analytics is een tool voor de analyse en het beheren van je website. Daarbij richt Snoobi zich specifiek op het analyseren van website-bezoek en het verbeteren van je online business. Door het analyseren van iedere actie van elke websitebezoeker is het eenvoudig mogelijk een bezoekscore op te bouwen; je herkent leads aan de scoringskans. 

“Door onze eigen ervaring weten wij als geen ander hoe de geavanceerde analytische tools van Snoobi het verschil kunnen maken in jouw leadgeneratie.”

Leadinfo is leadgeneratie software die de bedrijven herkent die op je website komen en geeft ze weer via een overzichtelijk dashboard zodat je direct contact op kan nemen met de meest waardevolle bezoekers van je website. Je hoeft niet meer te wachten op inkomende belletjes of mailtjes, maar kan direct met geïnteresseerde leads aan de slag.

“Wij maken hier zelf ook dankbaar gebruik van. Je kan trouwens binnenkort mogelijk een belletje van ons verwachten ..”

‘Het is de missie van Google om alle informatie ter wereld te organiseren en universeel toegankelijk en bruikbaar te maken.’ Google is welbekend als zoekmachine, mailprovider, videoplatform, virtuele landkaart en vele andere online informatiediensten.

“Welk ander bedrijf kan zich nou een dergelijke mission-statement veroorloven?
Wij maken er als officieel Google Partner in ieder geval dankbaar gebruik van, ten behoeve van jou, de klant.” 

Lanceer je Succes!