Social Advertising

“Social Media is tweerichtingsverkeer, in een wereld van eenrinchtings verkeer..”

De brug tussen Branding en Performance

Verzend je boodschap via display en video kanalen, of geef gehoor aan de vraag via Google. Social Media vormt de verbindende brug tussen beiden en laat je als geen ander medium type de interactie aangaan met je doelgroep.

Specifieke en gerichte targeting

Targeting mogelijkheden op basis van demografie, interesses, life-events, remarketing en aankoopgedrag.

Geschikt voor Branding en Performance

Bouwen aan je merk, meer leads of meer aankopen? Alles is mogelijk door de verschillende advertentieformats en kanalen.

Kosten efficiënte kanaal inzet

Afhankelijk van de doelstellingen maken we een keuze voor de meest geschikte kanalen zodat jij het meeste uit jouw marketing budget haalt.

Social Media Advertising is een cruciale schakel in de hedendaagse marketing mix

Met Social Media Advertising benutten we de eigenschappen van een effectief push marketing kanaal. Op kanalen als Facebook, Instagram, LinkedIn en YouTube kunnen we een potentieel geïnteresseerde doelgroep bereiken zonder dat zij op dat moment actief op zoek zijn. Dit noemen we een latente behoefte: de wens is er, maar er wordt pas op actie overgegaan na een externe trigger
(de advertentie).

Demografie & interesses

Target specifiek op een tal van categorieën.

Path 3 Copy

Look-a-likes

Gebruikers bereiken die lijken op het huidige klantenbestand.

Path 3

Remarketing

Website bezoekers opnieuw bereiken met een specifieke advertentie.